מרגש: איך ניצולת שואה ערירית המיסה את לבם של שוטרי נצרת?

    "לפחות במותה היא השאירה לנו חוויה שלא תישכח. לראות את כל לובשי המדים האלה שעמדו מסביב לקבר - זה מעמד לא רגיל ומרחיב את הלב"
    ישראל פרייא | תמונות: משטרת נצרת 3 Comment on מרגש: איך ניצולת שואה ערירית המיסה את לבם של שוטרי נצרת?
    צילום: משטרת נצרת
    "לפחות במותה היא השאירה לנו חוויה שלא תישכח. לראות את כל לובשי המדים האלה שעמדו מסביב לקבר - זה מעמד לא רגיל ומרחיב את הלב"
    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניצולת שואה ערירית מנצרת עילית, עלולה הייתה ללכת לעולמה ללא שזכתה לכבוד אחרון, אלמלא פוסט שהעלה לרשת מתנדב המעון לניצולי השואה בעיר.

    דבר הניצולה הערירית נגע בלבם של קבוצת 'גם לי אכפת מנצרת עילית' שהגיעו להלוויה, והחליטה לדאוג לאזכרה מכובדת לאשה לא זכתה לכבוד בחייה.

    שוטרי תחנת נצרת עילית שהגיעה אליהם הידיעה, החליטו להתגייס בכל מרצם למען המטרה. השוטרים תרמו מכספם האישי לארגון כל הדרוש לאזכרה והגיעו לחלקת הקבר. אחד השוטרים קרא קדיש על קברה, ולאחר מכן נערכה סעודת מצווה.

    בתום הסעודה התכנסו השוטרים לתפילת מנחה "מרגש מאוד לראות שאנשים טובים התכנסו יחד לתת כבוד אחרון לניצולת שואה זרה, שהם אינם מכירים", אמרה אחת הנוכחות באזכרה ל – mynet, "לפחות במותה היא השאירה לנו חוויה שלא תישכח. לראות את כל לובשי המדים האלה שעמדו מסביב לקבר – זה מעמד לא רגיל ומרחיב את הלב".

    בדף הפייסבוק של משטרת ישראל הועלה תיעוד מהאזכרה, והשוטרים זכו להערכה ומחמאות רבות. "כל הכבוד לשוטרים שעובדים כל כך קשה שמצאו לנכון לעשות מצווה כזאת. ישר כוח", כתב אחד הגולשים. גולש אחר הוסיף: "אלה השוטרים שאנחנו צריכים, עם לב ונשמה".

    12509538_1081466668542101_7355797495606451558_n_c



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      במחילה מכבודכם, זה לא נצרת זה נצרת עילית. זה כמו להתבלבל בין מודיעין למודיעין עילית.

    2. 2

      עם ישראל חי וקיים!!!!!!!!!!!